Sikeres visszaszállítás megrendelés!
Kérünk ellenőrizd a visszaigazoló e-mailben az általad megadott címet és dátumot!
Return request succesful!
Please check pick up date and address in the confirmation e-mail!
VISSZASZKÜLDÉSI TÁJÉKOZTATÓ
A visszaküldés menetéhez és a visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük kövesd az alábbi lépéseket:
- Az eredeti állapotában lévő, nem használt, nem mosott terméket tedd vissza a címkékkel, vonalkódokkal együtt a csomagba. (Amennyiben nincs meg az eredeti csomagolás, kérjük használj egy másik nem átlátszó csomagolóanyagot) A lényeg, hogy precízen be legyen csomagolva és le legyen zárva!
- A csomagot nem kell megcímezni. A vonalkódos matricát a futár rakja rá majd a csomagra.
- A gyorsabb beazonosíthatóság érdekében dobd bele a csomagba a rendelés visszaigazolását. Amennyiben nincs lehetőséged nyomtatni egy papírlapra írd rá a megrendelő nevét és a #-el kezdődő rendelésszámot.
- Zárd le a csomagot.
- A csomagot a GLS futára felveszi tőled az általad kiválasztott napon a megadott címen, amiről előzetesen e-mailben értesítést is fogsz kapni. A futárnak nem kell fizetned!
- Amikor a csomagod visszaérkezik hozzánk értesítést küldünk neked e-mailben. A visszaigazolástól számítva 14 napon belül visszatérítjük részedre az eredeti állapotban lévő termékek vételérát. Amennyiben bankkártyával fizettél a vételárat ugyanarra a bankkártyára írjuk jóvá, amivel fizettél. Utánvétes fizetés esetén az általad a visszaszállítási űrlapon megadott bankszámlára utaljuk a termékek ellenértékét.
- A szolgáltatás díja 1000 Ft amit a visszatérítendő összegből vonunk le.
Amennyiben a GLS visszaigazolta neked a csomagfelvételt és a futár mégsem jelentkezik kérünk hívd a GLS ügyfélszolgálatot: 06 29 886600