Sikeres megrendelés

Sikeres visszaszállítás megrendelés!

Kérünk ellenőrizd a visszaigazoló e-mailben az általad megadott címet és dátumot!

 

 Return request succesful!

Please check pick up date and address in the confirmation e-mail!

 

VISSZASZKÜLDÉSI TÁJÉKOZTATÓ

 

A visszaküldés menetéhez és a visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük kövesd az alábbi lépéseket:

  1. Az eredeti állapotában lévő, nem használt, nem mosott terméket tedd vissza a címkékkel, vonalkódokkal együtt a csomagba. (Amennyiben nincs meg az eredeti csomagolás, kérjük használj egy másik nem átlátszó csomagolóanyagot) A lényeg, hogy precízen be legyen csomagolva és le legyen zárva!
  2. A csomagot nem kell megcímezni. A vonalkódos matricát a futár rakja rá majd a csomagra.
  3. A gyorsabb beazonosíthatóság érdekében dobd bele a csomagba a rendelés visszaigazolását. Amennyiben nincs lehetőséged nyomtatni egy papírlapra írd rá a megrendelő nevét és a #-el kezdődő rendelésszámot.
  4. Zárd le a csomagot.
  5. A csomagot a GLS futára felveszi tőled az általad kiválasztott napon a megadott címen, amiről előzetesen e-mailben értesítést is fogsz kapni. A futárnak nem kell fizetned! 
  6. Amikor a csomagod visszaérkezik hozzánk értesítést küldünk neked e-mailben. A visszaigazolástól számítva 14 napon belül visszatérítjük részedre az eredeti állapotban lévő termékek vételérát. Amennyiben bankkártyával fizettél a vételárat ugyanarra a bankkártyára írjuk jóvá, amivel fizettél. Utánvétes fizetés esetén az általad a visszaszállítási űrlapon megadott bankszámlára utaljuk a termékek ellenértékét.
  7. A szolgáltatás díja 1000 Ft amit a visszatérítendő összegből vonunk le.

 

Amennyiben a GLS visszaigazolta neked a csomagfelvételt és a futár mégsem jelentkezik kérünk hívd a GLS ügyfélszolgálatot: 06 29 886600