VISSZAKÜLDÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Nem vált be egy termékünk? Küldd vissza könnyen és egyszerűen GLS csomagautomatán keresztül vagy rendelj futárt házhoz a visszaszállítási űrlap kitöltésével. Olvass tovább a részletekért!
Hogyan küldheted vissza a csomagot?
1. GLS csomagautomata – A visszaszállítás megrendelő kitöltése után kapsz egy kódot, amellyel bármely GLS automatából feladhatod a csomagot (1000 Ft)
2. GLS futár – A visszaszállítás megrendelő kitöltése után a futár az általad megjelölt napon és címen felveszi a csomagot (1300 Ft)
3. Személyesen – Ha Budapesten jársz, behozhatod a csomagot a Magenta Showroomba (1062 Budapest, Andrássy út 57.). Fontos: az üzletben nem tudunk pénzvisszatérítést biztosítani. Jóváíró számlát állítunk ki és utalással teljesítjük a visszatérítést a törvényeknek megfelelő 14 napon belül.
Fontos tudnivalók
-
Cserére nincs lehetőség. Ha másik terméket szeretnél, kérünk, rendeld meg újra.
-
A terméknek eredeti, nem használt és nem mosott állapotban kell lennie, és tartalmaznia kell az eredeti címkéket.
-
Ha nincs meg az eredeti csomagolás, használj egy erős, nem átlátszó csomagolást.
-
A csomagba helyezd bele a rendelésed visszaigazolását vagy egy cetlit a neveddel és a rendelésszámmal.
Milyen visszatérítési lehetőségek vannak?
-
Bankszámlára történő visszatérítés – Az általad megadott számlaszámra utaljuk vissza az összeget.
-
Digitális ajándékutalványt küldünk az e-mail címedre, amit a webshopban és az üzletben is bármikor felhasználhatsz.
Visszaszállítási díjak
Szállítási mód | Magyarország | Románia |
---|---|---|
Csomagautomata | 1 000 Ft | 2 800 Ft |
Címre kért futár | 1 300 Ft | 3 000 Ft |
Egyéb országok esetén egyedi árajánlatot adunk.
Fontos megjegyzés
-
Nem megfelelő állapotban visszaküldött termékeket nem tudunk visszavenni.
-
Ha a GLS visszaigazolta a csomagfelvételt, de a futár nem érkezik meg, kérünk, hívd a GLS ügyfélszolgálatot: 06 29 886 600.
További részletekért keresd ügyfélszolgálatunkat! info@magentashop.hu